بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جباری متعصب تر از حنیف عمران زاده!

عکس های خفن

 اگر انصاف داشته باشیم در آن چهار برد پی درپی استقلال مقابل قرمزها  نقش اول و اساسی را مجتبی جباری بازی کرده بود و موثرترین بازیکن استقلال با  سه گل زده و سه پاس گل در آن چهار دیداربود.ولی هنوز که هنوزه با گذشت دو،سه سال از چهرتایی شدن لنگی ها یک تصویر از وی ندیده ایم که جباری چهارتا انگشت خود را به نشان چهارتایی شدن لنگی ها بالا برده باشد!یا در طول دوران بازیگریش  در رسانه ها و یا در ورشگاه های که با پیراهن استقلال حاضر شده صحبت های احساسی و یا حرکاتی که نشان از علاقه بالای وی به استقلال و پیراهنش باشد را از خودش بروز داده باشد.با این حال با وجود اینکه هواداران  چنین رفتارهای را خیلی دوست دارند و علاقه مند هستند تا بازیکنان با چنین کارهای تعصبشان را به استقلال نشان بدهند،ما جباری را یکی از متعصب ترین بازیکنان یکی دو دهه اخیر استقلال می دانیم.
بازیکنی که  با وجود اینکه مدیرعامل  سابق تیم وی را از استقلال کنار گذاشت  و خیلی از هواداران به وی لقب پول پرست و بی غیرت دادنداز نظر ما خیلی هم باغیرت بوده و دلیل این ادعای ما دو پای درب و داغانش که در استقلال به این روز افتاده و حتی مصدومیتهای متوالیش باعث آن شده خودش   در آستانه جام جهانی  بخاطر به خطر نیفتادن بیشتر از تیم ملی خداحافظی کند.
بله ممکنه جباری گوشت تلخ هیچگاه برای هواداران عدد چهار نشان نداده باشد،اما در زمین بازی و اتفاقا در همان چهار بازی نشان داده که چقدر استقلالی و مثمر ثمر می باشد.
جباری هیچگاه برای هواداران ادای یک بازیکن متعصب را در نیاورده بود،ولی به یاد نداریم بخاطر پول پرستیش با تیم دیگری به مذاکره نشسته باشد!حتی آن سالی که گفته شده بود در باشگاه رقیب وی را دیده بودند،ما آنرا کذب محض می دانستیم.
جباری بازیکنی که یکبار در تمرینات تیم ملی و دو بار نیز بخاطر استقلال و هوادارانش پاهای خود را زیر تیغ جراحی برده،در آستانه جام جهانی که بزی در آن می تواند آخرین رویای یک بازیکن و فوتبالیست باشد،از حضور در تیم ملی استعفا میدهد .
حنیف متعصب ما استقلالی ها وقتی با تراکتورسازی  به مذاکره می نشیند و باشگاه را تهدید میکند،کمتر کسی از وی می پذیرد،اما جباری  بازیکنی که از رده های پایه ای استقلال به فوتبال معرفی شده و به کاپیتانی استقلال رسیده را بعد کنار گذاشتن احمقانه وی ،خیلی از هواداران وی را پول پرست و بی غیرت می خوانند!
حال ماجرای چند بازیکن فصل قبل که وسط کار تیم را رها کردند به کنار!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 20 / 3 / 1393برچسب:مجتبی جباری,حنیف عمران زاده,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com